Pareiza ēšana

SHARE
, / 1066

Tu esi tas, ko tu ēd. Šim teicienam ir vairāk nekā divi tūkstoši gadu, bet Hipokrāta vārdi ir aktuāli vēl mūsdienās.

Daudzu cilvēku ēšanas ieradumus var nosaukt vienā vienīgā vārdā – haoss. Mēs ēdam ātrajās ēstuvēs, mēs ēdam pusfabrikātus, bieži vien – steigā un uz nakti. Rezultāts – problēmas ar kuņģi un liekais svars.

Pareiza ēšana – veselīga dzīves veida pamats. Mēs gribam jums izstāstīt, kas ir jāēd, lai dzīvotu enerģijas pilnu dzīvi.

Pareiza ēšana – tas ir praktiski nesasniedzams mērķis, ja pēc tā netiecas regulāri. Bet, pareiza ēšana ir tieši tas, kas jums tik tiešām palīdzēs sasniegt nospraustos mērķus, jo mums visiem taču gribas iegūt savu sapņu augumu un nekad no tā nešķirties. Liels pluss pareizai ēšanai ir tas, ka tā dod vairāk enerģijas, labu pašsajūtu un palīdz treniņu laikā.

Pareiza ēšana – tas nav nemaz tik sarežģīti.

Kad jūs sapratīsiet, ka vajag koncentrēties uz ēšanas veselīgumu un mācēsiet pareizi sadalīt visu ēdienu dienas garumā, tad ēdiens, jums palīdzēs kļūt brīnumaini patīkamai un vieglai. Te, mēs sagatavojām dažus padomus, kuri būs spējīgi jums reāli palīdzēt.

Pievienojiet savām brokastīm olbaltumvielas.

Olbaltumvielas – piepilda mūsu muskuļus ar enerģiju un palīdz saglabāt labu, sportisku ķermeņa formu. Ja jūs sāksiet katru dienu lietot vismaz 30 gramu olbaltumvielu, jūs ne tikai remdēsiet izsalkumu, bet būsiet spējīgs sajust sāta sajūtu visas dienas garumā un ieturēsiet mazāk nevajadzīgu ēdienreižu.

Cilvēka organismam sašķelt olbaltumvielu ir sarežģītāk nekā ogļhidrātus, tāpēc proteīnu brokastis mazliet palielinās jūsu metabolismu.

Paņemiet sev līdzi ēdienu uzkodām.

Dienas laikā būs momenti, kad jums sagribēsies ēst, bet līdz pusdienām vai vakariņām vēl ir ļoti tālu. Tādēļ, lai neuzkluptu bulciņām, keksiem vai cepumiem, ir vērts paņemt līdzi dažus traukus ar ēdienu. Tas ne tikai apmierinās jūsu izsalkumu, bet arī palīdzēs atturēties no nevajadzīga ēdiena.

Lūk, dažas idejas, kādu ēdienu var paņemt līdzi:

  • Mandeles, lazdu riekstus, zemesriekstus, u.t.t. Nedrīkst ņemt sāļos vai saldos riekstus.
  • Vārītas olas.
  • Proteīnu kokteili ( var sajaukt ar ūdeni, pienu vai sulu).
  • Ābolus, apelsīnus, vīnogas vai kādus citus augļus.
  • Proteīnu batoniņus.

Dārzeņi – pirmajā vietā.

Ja jums negaršo dārzeņi, secinājums ir tikai viens, jūs tos nemākat sagatavot. Pamēģiniet daudzveidot savas dārzeņu receptes. Jauciet, sautējiet, vāriet dažādās kombinācijās un, beidzot, saprotiet, cik tas ir garšīgi. Pievienojiet dārzeņus omletei, gatavojiet salātus, grilējiet un gatavojiet smūtijus. Jūsu organisms iemīlēs dārzeņus, jo tie sniedz svaigumu un vieglumu, pēc to ēšanas.

Neēdiet pārstrādātus ēdienus.

Viens no pareizas ēšanas veidiem ir ēst pēc iespējas mazāk pārstrādātu ēdienu. Pārstrādāts ēdiens – ir tāds ēdiens, kurš tiek pakļauts apstrādes procesam, kuru veic cilvēks. Konditorejas izstrādājumi, gāzētie dzērieni, daudzas mērces – lieliski, pārstrādātās pārtikas piemēri.

Diez vai jums izdosies katru dienu iegādāties svaigus ēdienus no laukiem, bet pacentieties savā ēdienkartē iekļaut pēc iespējas vairāk dabīgu produktu. Tad, kad sāksiet ēst tādu pārtiku, jūs sapratīsiet, kā patiesībā ir jājūtas jūsu organismam.

Neatsakieties no kārumiem.

Jums garšo šokolāde? Vai nevarat atteikties no picas? Neatsakieties no šī ēdiena. Ierobežojiet to, bet nav vērts to izsvītrot no savas dzīves uz visiem laikiem.
Kāpēc? Tāpēc, ka aizvācot no savas ēdienkartes savus mīļākos ēdienus, jūs sajutīsiet nepārvaramu tieksmi pēc tiem un jums būs ļoti grūti ēst pareizi un visātrāk tas beigsies ar pamatīgu krahu. Būtība ir tajā, ka visu laiku pareizi ēdot, jūs varat sev atļauties dažus, savu mīļāko kārumu gabaliņus. Tas pat palielinās izredzes, ka jūsu veselīgā ēšana paliks ar jums uz ilgāku laiku. Tikai atcerieties, ka tādas ‘’noraušanās’’ vajag kontrolēt un tās nedrīkst būt pārāk biežas. Tādā veidā jums izdosies sasniegt savu mērķi!