Čili Pica

SHARE
, / 583

Pirmā “Čilija Pizza” Latvijā tika atvērta 2001. gada decembrī, Liepājā, bet teju 15 gadu laikā Latvijā to skaits ir palielinājies jau līdz 25 picērijām.
Apmeklētājiem piedāvātajā ēdienkartē ir pieejamas 39 dažādu veidu picas, salāti, siltie ēdieni, saldie ēdieni, kokteiļi, kā arī bezalkoholiskie un alkoholiskie dzērieni, un alus uzkodas. Picas iespējams pasūtīt trīs dažādos izmēros.

Picērija piedāvā saviem klientiem nevis iepriekš izceptu picas šķēli, bet gan īpaši klientam pagatavotu picu, kas pieejama dažādos izmēros. Vēl picērija piedāvā tikai un vienīgi svaigi pagatavotu ēdienu, tādējādi stingri norobežojoties no stereotipiskā uzskata, ka picērijas ir “fast food” iestādes. Īpaši ir padomāts arī par bērniem, kuriem tiek pasniegti ne vien garšīgi, bet arī vizuāli saistoši un apetīti rosinoši ēdieni.

Katrā picērijā ir veidots individuāls interjers, ievērojot vienu no pamatprincipiem “patīkama atmosfēra mājīgā interjerā”, tomēr visās picērijās valda augsta apkalpošanas kultūra un servisa līmenis, kā arī tiek pasniegti kvalitatīvi un garšīgi ēdieni.

Picērijas piedāvā bērniem arī tādu īpašu pakalpojumu, kā iespēju svinēt savus priecīgos dzīves notikumus picērijas telpās, piemēram, svinēt dzimšanas un vārda dienas, mācību gada sākumu vai nobeigumu, kā arī citus bērnam būtiskus notikumus.

Vēl viens pakalpojums, kas tiek piedāvāts ne vien bērniem, bet arī pārējiem, ir picu un pārējo ēdienu piegāde uz mājām vai darba vietā, kas atrodas Rīgā vai pierīgā.

cili pica2

Picērijas “Čilija Pizza” misija, vīzija, vērtības un kvalitātes kontrole:

Picēriju misija ir dzīvesprieka viešana cilvēkos, pasniedzot tiem augstas kvalitātes ēdienus, radot unikālu un patīkamu atmosfēru, kā arī sniedzot pirmklasīgu apkalpošanu.

Picēriju vīzija ir kļūt par populārāko un lielāko restorānu ķēdi Eiropā.
Picēriju vērtības ir klienti un to vēlmes, līderu pozīcijas visās jomās, iespējas un cieņa pret darbiniekiem, nepārtraukts progress, kā arī komandas darbs.
Picēriju kvalitātes kontrole noris, balstoties uz šādiem aspektiem: drošība pirmajā vietā, tehnoloģijas un produkcija, droši un ērti interjeri, personāla izglītība un apmācība, kā arī klientu viedoklis.