9 viltības, kā ieekonomēt laiku, gatavojot ēdienu

SHARE
, / 889

Tev, ne vienmēr atrodas laiks, lai veselīgi, ātri un garšīgi pagatavotu ēdienu, bet restorāniem un kafejnīcām nepietiek līdzekļu? Ko lai dara, no šīs un daudzām citām situācijām, izeja ir vienmēr! Tagad tev nebūs ilgi jādomā, ko lai pagatavo un tagad tev nebūs stundām ilgi jāstāv pie plīts.

Mēs atklāsim tev dažas viltības, kā var ieekonomēt laiku, un ne tikai laiku,, bet arī finanses. Šos padomus izmanto tūkstošiem saimnieču visā pasaulē. Brokastis, pusdienas un vakariņas tagad tiek pagatavotas dažu minūšu laikā.

Ātras, ēst gatavošanas padomi.

Trīs ēdieni – viens risinājums!

Tu droši vien savā ikdienas ēdienkartē bieži izmanto vistas gaļu. Bet grozies kā gribi, viens un tas pats ēdiens ātri apnīk. Izeja ir! Ekonomē laiku, neapgrūtini sevi ar dažādu ēdienu pagatavošanu. Ar folija palīdzību sadali cepamo trauku vairākās daļiņās (izveido no folija sieniņas). Un tu pēc savas izvēles vari gatavot vienlaicīgi vairākus ēdienus. Tā tik ir ideja – viena panna trīs ēdieni!
Viena ola brokastīs labi, bet desmit vēl labāk!

Olas ir ne tikai labs olbaltumvielu avots, bet arī labs A un B vitamīnu, taukskābju avots. Tās brokastīs izvēlas lietot miljoniem cilvēku. Problēma ir tāda, ka vienlaicīgi var izvārīt ne vairāk par piecām olām.

Lai pagatavotu garšīgas brokastis vienā elpas vilcienā, sadali olas cepamajās formiņās un ievieto cepešķrāsnī uz 30 minūtēm! Jā, tieši tā! Tu saņemsi ideāli vāŗītu olu porciju.

Smūtijs dažu sekunžu laikā!

Tev no rītiem nepietiek laika lai sajauktu kaudzēm sastāvdaļu savam iemīļotajam smūtijam? Lieliska ideja: sajauc visas vajadzīgās sastāvdaļas jau iepriekš, ievietot tās mafīniem paredzētajās formās un ievieto saldētavā.

Viss, kas tev būs vajadzīgs pirms brokastīm – ievietot tādus dīvainas formas keksus blenderī. Mīļākais dzēriens būs gatavs dažu sekunžu laikā.
Pilnīga kaujas gatavība!

Tu esi pārāk izsalcis, lai spēlētos ar vakariņām darba dienas beigās? Notīri, sagriez dārzeņus un ievieto tos speciālos konteineros, lai varētu ieekonomēt tik dārgo laiku.

Piemēram, sagriezti cukini, var tikt uzglabāti 3 – 5 dienas, burkāni, sīpoli, paprika var uzglabāties gandrīz nedēļu. Galvenais, ir tos ievietot tam speciāli paredzētos konteineros vai maisiņos.
Seko līdzi laikam!

Cepti dārzeņi – ir iecienīts ēdiens gandrīz katrās mājās, bet gaidīt kādas 40 minūtes, kamēr tie pagatavosies, reizēm ir mokoši.

Pamēģini uz pannas vienlaicīgi apcept visus dārzeņus, atkarīgi no to pagatavošanas laika. Piemēram, sparģeļi, sēnes, tomāti gatavojas ļoti ātri, bet ziedkāposti, sīpoli, burkāni, kartupeļi prasa daudz vairāk laika.

Neēd lieko!

Ir apnikušas ātrās uzkodas pilnvērtīga ēdiena vietā? Bieži vien tas ir arī ļoti kaitīgi! Nepaspēsi atjēgties, bet jau esi ticis pie pāris liekajiem kilogramiem. Nu ko, brīnišķīgs risinājums – ievietojiet tādus produktus, sadalītus pa porcijām, plastmasas trauciņos vai maisiņos. Tā būs vieglāk kontrolēt ēšanu un nākošajā reizē nebūs iespējams apēst lieko.
Veselība – burciņās!

Auzu pārslas – veselīgs ēdiens jebkurās brokastīs, kurš garšo ļoti daudziem cilvēkiem. Bet bieži vien pirktās auzu pārslas ar dažādām piedevām ēst nav iespējams, jo tās satur ļoti daudz konservantu un ķīmisko krāsvielu.

Lielisks risinājums – pievieno tīrām auzu pārslām piedevas, kuras tev garšo: avenes, banānus, šokolādi, rozīnes, sukādes un saliec to pa stikla trauciņiem. Tagad diena sāksies ar pilnvērtīgām brokastīm.
Nē, liekām kalorijām!

Ir gadījies tā, ka smūtijam pievieno mazliet to, mazliet šo un beigās sanāk kalorijām superbagāts dzēriens! Paglābt sevi no liekā kalorijām ir vienkārši – sagatavo ogas, augļus, dārzeņus, zaļumus jau iepriekš, nosver tos un ievieto traukā, kurš ir paredzēts ledum.

 

Veselīgas brokastis dažās minūtēs!

Ir apnicis katru rītu domāt, ko lai ēd? Tagad aizmirsti par to un pagatavo jau iepriekš ‘’olu keksus’’ – sakul olu un salej formiņās. No rīta izvelc no ledusskapja un uzsildi mikroviļņu krāsnī. Pirms tam ietin papīra dvielī, lai tās neizžūst. Garšīgs ēdiens dažu sekunžu laikā garantēts!